خرید مسواک برقی آری یا خیر ؟
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

خرید مسواک برقی آری یا خیر ؟

چهار شنبه 2 مهر 1399 ساعت 10:41 | بازدید : 104 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

 

مسواک برقی ‌برای چه کسانی تولید شد؟

نخستین بار در سوئیس مسواک تولید و توزیع شد و پس از آن در آمریکا توسعه پیدا کرد. جالب است بدانید اوایل که برای خرید مسواک برقی تولید می شد افراد سالم از آن استفاده نمی کردند و این محصول برای افرادی که محدودیت ها و معلولیت هایی داشتند مورد استفاده قرار می گرفت. به تدریج استفاده از آن در بین دیگر افراد نیز متداول شد و تولید آن افزایش یافت.

مسواک برقی شارژی یا باتری خور چیست ؟

می توانید از فروشگاه آنلاین میس و مستر ، خرید مسواک برقی را در انواع باتری خور و شارژی تهیه کنید. قبل از خرید بهتر است بدانید که مسواک برقی باتری خور عمر کمتری نسبت به شارژی دارد. همچنین برای حمل و سفر گزینه بهتری هستند. ولی مسواک برقی شارژی قابلیت شارژ شدن دارد. سری مسواک شارژی قابلیت جدا شدن دارد و بصورت لرزشی عمل می کند.

چه نوع مسواک برقی بخریم ؟

بسته به نیاز خود می‌توانید از انواع مسواک برقی ، مورد مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. خبر خوب این است که می‌توانید انواع مسواک را از فروشگاه آنلاین میس و مستر خریداری کنید و با خرید مسواک میس و مستر از اصل بودن و کیفیت بالای کالا مطمئن هستید.

  • مسواک چرخشی : اگر در خرید مسواک برقی ، مدل چرخشی آن را انتخاب کردید، باید بدانید که این مسواک سری جدا شونده دارد و درضمن حالت لرزشی ندارد. سری این مسواک در حالت چرخش کامل دندان ها را تمیز می کند.
  • مسواک سونیک : این مسواک گران قیمت تر از سایر مسواک های برقی است. اگر در خرید مسواک برقی، مسواک سونیک را انتخاب کردید دقت داشته باشید که این مسواک شارژی است و چند سر متفاوت دارد که می تواند در مقایسه با دیگر مسواک های برقی یک امتیاز باشد. بهترین کیفیت این کالا را در خرید مسواک میس و مستر خواهید داشت.
  • مسواک لغزشی : اگر دندان های شما در یک نقطه بخصوص دچار انباشتگی جرم شده این مسواک می تواند در رفع آن موثر باشد. سری آن کوچک است و اصلا حرکت چرخشی ندارد.
  • مسواک دو سره : اگر دندان های نامنظمی دارید این مسواک می تواند انتخاب بهتری باشد. این نوع مسواک برقی دو سری دارد. یک سری آن بصورت لغزشی و دیگری بصورت جهنده یعنی جلو و عقب عمل می کند.
  • مسواک جهنده : مسواک جهنده یک سری دارد. سری این مسواک به عقب و جلو حرکت می کند و می تواند باقی مانده غذا را از لای دندان ها خارج کند.

اگر در فکر خرید مسواک برقی و لوازم مراقبت از دهان و دندان هستید، از فروشگاه آنلاین میس و مستر می توانید مسواک برقی مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

اما مزیت های خرید مسواک برقی نسبت به دیگر مسواک ها چیست؟

اغلب افراد طریقه درست مسواک زدن را هرگز یاد نمی گیرند، بنابراین پزشکان توصیه می کنند خرید مسواک برقی را به دیگر مسواک ها ترجیح دهید، تا حساسیت و التهاب لثه ها به حداقل برسد. جالب است بدانید که مسواک برقی این قابلیت را دارد که اگر زیاد به دندان ها فشار وارد کنید به شما هشدار بدهد. معمولا وقتی از مسواک های معمولی استفاده می کنیم با سرعت و فشار زیادی سعی می کنیم جرم ها را از روی دندان پاک کنیم. اینکار تنها به مینای دندان و لثه آسیب وارد می‌کند و ممکن است دچار خونریزی لثه شوید.

با خرید مسواک از فروشگاه آنلاین میس و مستر ، می‌توانید از حس لذت بخش یک عملکرد خوب و قوی برای پاک کردن دندان های عزیزتان برخوردار شوید اما بدون وارد شدن آسیب به دندان و تنها با حرکات چرخشی و جهش، جرم ها از روی دندان برداشته می‌شود. درضمن با مسواک برقی دیگر نگران نیستید که بعضی از دندان ها تمیز نشدند. چراکه مسواک برقی حتی می تواند پشت و انتهای دندان ها را هم تمیز کند.

مزیت دیگر خرید مسواک برقی در این است که اگر مسن باشید یا معلولیت بخصوصی داشته باشید و مسواک زدن برایتان سخت باشد با استفاده از این محصول می توانید خیلی راحت تر مسواک بزنید و از دیگران کمک نگیرید. همچنین اگر به تازگی ارتودنسی انجام دادید مسواک های معمولی نمی توانند گزینه خوبی باشند. مسواک برقی سری کوچکی دارد و بخوبی می تواند در این دوره به حفظ سلامت دهان و دندان شما کمک کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 102
:: بازدید ماه : 99
:: بازدید سال : 557
:: بازدید کلی : 1568